وآل إيه ...............


إيذفجأتن بقيت أم الواد


بصحى من النوم أفطره

وأغيرله

وأشطفه

واهزئه

واضربه

وأجرى أطبخ

واغسل المواعين

وأروق الشقة وده لو لحقت أساساااا


وجوزى يجى من بره يلاقينى مضروبة بالأولد شوز على نافوخى  وموش طايقة نفسى وعماله اشتم فى الواد وروحى فى مناخيرى ...


إيذفجأتن حاسة إنى بقيت ولية

آه والله فعلااا

مع انى وانا بنوتة فى بيت بابايا الله يرحمه كنت دلوعة وغنوجةووردة مفتحة

آه والله مفتحة

كنت فاكرة بئى الجواز دلع ورقة  وحنيه ولما اخلف بئى هخلف نونو ظريف يتباس ويتحط جمب الحيط

بجدددددددددددددددددد أنا مكتئبة جدااااااااااااااا

أحلامى بتنهااااار

متستهتروش بكلامى بس بجد أنا حزينة جداااا

بفتح دولابى وأبص لأول قميص نوم لبسته

والبانتى والبرا بتوع الفرح

وشوز الفرح وحطة الشوراب زى ماهم

وسرير أودة نومى وأول أيام الجواز والدلع بئى .


دلوقتى الولد نايم عليه وبيرجع عليه ويعمل بيبى وعيشة زى الفل


مبقتش ألحق آخد شاور كل يوم قبل ماجوزى يجى

كان زمان يجى يلاقينى واخدة شاور ولابسة طقم جديد وروشة وامورة

دلوقتى بيجى يلاقينى بنفس الطقم اللى كنت نايمة بيه .

ولو لبست قميص ولا حاجة روشة . يجى الولد يعيط عاوز يرضع

طبعا منظر الرضاعة مع الروشنة اللى الواحد بيعملها مبتبقاش سوكسيه خاااالص

ولا يا سلام بقى لو طلبت بيبى وتشطيف

يبقى الروشنة ع اللى عاوز يتروشن فى يوم واحد . هيه بس

انا عاوزة أفهم حاجة ؟

هو خلاص كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خلص الدلع والجنان والحركات والذى منه ؟؟؟

هبقى أم العيال وهو أبو العيال ؟؟؟


أعمل ايه يا جدعان ؟؟؟ مخنوووقة بجدددددددددددددددددددد

والمود بتاعى زفت وزيادة عليه اننا متغربين . ياعنى انا والولد والاكتئاب .... وبنصب على جوزى والله المستعان



ومتحسبوش يابنات ان الجواز راحة

ومتزعلوش يابنات هنقولها بصراحة

ان الجواز عمره

عمره ما كان راااااااااااااااااااااحة

أه يانى يا غلبى


إرسال تعليق

 
Top